Jom Kita Beramah Mesra Bersama

Salam budiman semua... Wah! Memang tersangatlah hazabedah nak buat blog nikan. Puas jugaklah aku menggodek dan terus menggodek untuk membuat blog nie. Akhirnya, berjaya dengan cemerlang jugak buat! hahahaha.

Ok, nama aku Mohd Fikri Khairuddin B Abu Bakar. kenapa blog ini wujud? Actually, aku buat blog ni untuk memenuhi keperluan kelas Aplikasi Komputer yang aku amat minati! Daripada tak tahu apa-apa tentang blog, terus tahu! dasyat tak kite? Muahahaha =D

Suka naww belajar komputer guling-guling cenggini =D

First time datang UKM? Memanglah bestkan! First choice kot. Tapi aku terkilan sikit laa sebab tak boleh nak join aktiviti orintasi bersama dengan rakan-rakan tercinta. Sebelum sehari nak datanag UKM, aku eksiden agak teruk jugaklah. Memang down habis masa nak datang tu. Tapi dengan azam yang tersangatlah kental, sekental kacang tanah cap tangan, aku gagahi jugak untuk datang ke UKM. 


UKM memang ohsem!

Cukuplah untuk entry pertama aku kali ni. Kang takut tak dak idea pulak nak menaip kang. Apa-apapun aku nak ucap bermilion-milion terima kasih kepada Encik Azzwan iaitu guru kelas Aplikasi Komputer aku yang kacak lagi mempersona kerana memberi tunjuk ajar yang tersangatlah berguna untuk buat blog nie! Memang tak pernah terfikirpun aku akan buat blog! Muehehehehe =D


"Anak itik tokwi tertelan bijik guli,
Lain masa aku bercoleteh lagi".



K,BYE. =)

1 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...