Tujuh Minggu di UKM Yang Ohsem Tidak Terkata!

Wah! Sedar tak sedar dah lama dah aku rasa menatap di UKM tercinta. Eceh... Macam-macam kejadian unik berlaku semenjak tujuh minggu aku berada kat UKM.



Antara kejadian yang menarik semenjak menatap di UKM :

1. Luas naww kawasan UKM, lama-lama boleh kurus aku kat sini asyik berjalan kaki ke kelas je memanjang

2. Bekalan air dan elektrik selalu nak tak nak je ada

3. Bas UKM cun! Muehehe =D

4. Suka naww membeli dan terus belah di Pusaneka UKM. Kehkehkeh

5. Beruk mak yeh dan monyet hidung bulat-bulat tersangatlah banyak tahap nak meninggal kat kolej, tak payah nak pergi Zoo kalau nak tengok benda alah beruk mak yeh dan monyet hidung bulat-bulat tu. Kau datang je UKM, kalau nak ambik bela sekor pun takpa. Muehehehehe

6. Banyak gila aktiviti yang best kat sini! Sampai pening tikus aku nak pilih!






 Tu jelah kot sepanjang tujuh minggu pengalaman aku kat UKM. Kau nak tau UKM best ke tak? Apply lah secara berjemaah kat sini. Baru kau tau best ke tidok! Muehehehe =D

BYE.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...