Relationship Before Married? Boleh Ke Tidok???


 "Cuba Awak Tangkap Air Hujan Yang Turun ,
     Seberapa Banyak Yang Awak Dapat Itulah Kasih Sayang Awak Buat Saya ,
     Seberapa Banyak Yang Awak Terlepas ,
     Itulah Kasih Sayang Saya Buat Awak .. :D"


 "Awak Mungkin Bukan Yang Pertama Hadir Dalam Hati Saya ,
    Tapi Sayang ,
    Saya Berharap Awak Adalah Orang Yang Terakhir Hadir Dalam Hidup Saya ! :')"


 "Kalau Saya Yang Mencipta Huruf ,
    Saya Nak Letak Huruf  'I' dengan 'U' dekat-dekat ! ;)"


Sesiapa yang rasa macam nak muntah hijau kat atas peha sendiri dengan ayat-ayat di atas, silalah muntah, aku tak kisahpun korang nak muntah! Muahahaha =D

Perghh!!! Tajuk entry kali ni sangat menyesakkan fikiran aku. Apa pendapat korang kalau sesorang itu berhubungan sebelum berkahwin? Aku tak tau lah, sebab aku bukanya ustaz mahupun ustazah. Boleh ke jawab macam tu??? Kehkehkeh




Masing-masing dah besar gedabak dah kalau nak fikir pasal couple. Tengoklah, banyak kebaikkan dari keburukkan ke atau sebaliknya. Kalau kau rasa macam hampeh je couple. Tak payah lah nak meroyan sangat nak couple bagai. 

Gamak kau menggeletis macam ikan bilis sangat? Kahwin jelah dengan si dia, kan senang! Kehkehkeh

Tak ada pasangan? Sunyi? Muka buruk sangat? Tak ada orang nak fewit-fewi kat korang? Senang je tew. Taip je ON CINTA dan HANTAR ke 8887866 jahanam! Muehehehe =D


BYE.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...