Burger Bakar Abang Burn Kaw Kaw Area Bangi


Tadi, borak-borak kosong dengan member aku. Bukan main lagi dok story pasal Burger Bakar Abang Burn nie. Dengar macam lazat benaw diorang dok bercerita. Tanpa membuang masa aku pun mengesearch laa alamat burger bakar abang burn ni hah kat area-area sini. Abang burn kan banyak benaw lokasi jajahan beliau. Alamat yang keluar daripada pak cik google:

Restoran Burger Bakar Abang Burn
No.35 Jalan Teras Jernang,
Taman Jernang Jaya,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor. 
Masa Operasi adalah 5 petang ke 12.30 pagi 



Gigih naw aku cari alamat beliau. Muahahaha. Motif cari alamat Burger Bakar Abang Burn nie? Apa kata kalau satu kelas Aplikasi komputer pergi dinner kat Restoran ni. Sambil-sambil tu boleh ah mengeratkan hubungan silatul rahim sesama kita. 












Cadangan aku, apa kata kalau satu kelas pakat pergi makan ramai-ramai kat Burger Bakar Abang Burn nie. Nak tak? Collect laa sorang sikit. Kalau ada lagi tempat makan paling best, cuba cadangkan kat mana? Kalau En. Azzwan nak belanjapun ok jugak tu! Muehehehehe =D

Kalau setuju sila komen kat bawah.


BYE.

2 comments :

  1. wehh best gak plan cmtuu. tp simpati la dgn aku susah nk mkn mende cmni...huhuuuu

    ReplyDelete
  2. lidah mat solleh je boleh mkn benda2 cenggini. Mueheheh :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...